Piar

Дослідники прогнозують, що розмовне радіо стане не менш популярним, ніж телебачення

Дослідники прогнозують, що розмовне радіо стане не менш популярним, ніж телебачення
22541 ПЕРЕГЛЯДІВ

Згідно з дослідженням Nielsen, проведеного в США, доросле населення (люди, які досягли 18-ти років, і старше), в середньому, витрачає лише 5 годин і 51 хвилину в тиждень на телеперегляд з різних пристроїв. Набагато більше часу американці приділяють аудіоконтенту, а саме - традиційного розмовного радіо - 11 годин і 51 хвилину.

Даний тренд скоро торкнеться і українського медіаринку. Це прогнозують і деякі вітчизняні експерти. Наприклад, маркетинг-директор компанії Megogo Іван Шестаков написав в авторській колонці: «За професійний подкастинг взялися кілька відомих українських медіа. Щоб ринок дійсно розвинути, важливо, щоб аудіоконтенту було в десятки, а то і в сотні разів, більше. Ми зі свого боку готові створювати партнерські проекти та допомагати існуючим».

Автор: admin.piar

© 2020 Piar